ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




torsdag 20 februari 2014

Våld och Slagsmål

En otäck bussresa hem !
Jag var inne och gjorde Prov i Vård och Omsorg i går Eftermidda. 
Det gick helt okej tycker jag. 
Och glad att kunna åka hem lite tidigare. 
Men fy det blev otäckt på bussen. 
Jag tänkte inte jag bara gjorde
Det var en yngre kille och en äldre kille på bussen som började slåss så in i norden.
Den äldre killen stod och matade knytnävsslag på den andra killen. Jag flög upp från min plats och sprang bak ( Vet inte vad jag tänkte på ) Högg tag i den äldre killens jacka och arm och vrålade vad i Helvete håller ni på med.Och han den andre killen ville bara fram och fortsätta och slå. Helt jävla sjukt var det…Fick särat på dom o den äldre killen åkte av bussen med sin kompis. 
Jag frågade den yngre killen hur det var…Han blödde från ansiktet och spydde .
Kortfattat vad som hände. 

Riktigt otäckt och det var inte förräns efteråt som allt kom,jag mådde riktigt dåligt över det i går. Kunnde inte somna. 
Den äldre killen kunde ju bara vänt sig om och gett mig värsta smällen så jag hade däckat,men de tänkte jag ju inte på då. Jag ville ju bara sära på dom och rädda den yngre killen. 
Usch ja så mycket skit som händer överallt. 
Jag gjorde vad jag kunde i alla fall. 
Killen tackade mig i alla fall . 




Inga kommentarer: