ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




onsdag 1 januari 2014

Fin fint !



Riktigt fint hus detta !

Den som lever får se :-) Hihihi Några vet och några har inte ett SKIT med det att göra !!!!!

Hej min vän och Hej 2014 

Nytt år och Nya möjligheter 
Kommer hända en hel del,några saker är redan i rullningen !!!!!!
Kuligt 

VARFÖR ska jag låsa min blogg för det finns STORA Idioter !!!!! 
Den ena sjukare än den andre !!!! 

Så välkomna igen alla mina goa Läsare och även ni Nya som tittar in 
Kärlek till er ! 

I går var det Nyår 
Firades hemma i lugn och ro med fina Familjen 
Massa mys och skratt 

Älskling och Jag firade även 10 års förlovning i går !

*Love* 

I dag har vi bara slappat, el jag har städat och så.....! 

Nu nattar Älskling Ida och jag sitter här vid datan en liten stund ! 

Stor Kram och God fortsättning ! 


Inga kommentarer: