ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




lördag 2 februari 2013

Hej Lördag !

Solen skiner och det är underbart väder ute....Precis så som det ska vara när Våren ska komma!
Men än dröjer det tyvärr.....Men men vad gör de..!

Vad händer i dag,Jo jag ska åka in till Älskling på sjukhuset *Saknar* 
Hoppas dom fixar hans onda fort...vill ha hem min man ju !!!! 

*

Det finns någon jag tänker på OFTA någon jag saknar...Någon jag haft så roligt med. Någon som var min bästa vän. 
Och denna underbara person bor i Hörby. 
Vi är inte vänner längre,tänker inte gå in på varför här. 
Men jag saknar dig så. Kan komma på mig själv med att skratta åt alla tokigheter vi har varit med om. 

Ja ja vad är väl en Bal på ett slott !!!!

*

Jag har gjort nått med min nacke gör jätte ont när jag vrider på huvudet *jäkla skit* 

Nä nu har jag inte tid att sitta här,måste in i duschen...


Kram på dig min vän ! 

Inga kommentarer: