ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




lördag 22 december 2012

Längtan.....

God kväll !
Snart är det Julafton skoj för barnen. Alla klapparna är inslagna och färdiga .
Barnen längtar ju så klart. Ida förstår inte det ännu.
I morgon ska det göras Julskinka,köttbullar med mera. Fullt upp med andra ord.
 
Älskling och Jag längtar till den 22 mars.
Jag längtar tills jag ska åka till Hörby .
Längtar tills jag har mitt körkort.
Finns andra saker vi längtar till oxå,men det kommer jag inte skriva om här el ännu i alla fall .
 
ROSA ja i år blev det en Vit gran med Rosa pynt i . Har även gjort Rosa rosetter av siden band. Den är ur söt vår lilla gran.
 
Den 18 Dec firade Jag och Älskling 9 år tillsammans
*Kärlek*
 
God Jul min vän...Jag har en liten Prinsessa som inte tycker jag ska sitta här !!!!!
 
 

Inga kommentarer: