ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




onsdag 7 november 2012

God kväll !

Lill lördag i dag. En vecka går så fort när Hjärtat e ledig. Men när han jobbar så går den såååå sakta.
Men det är underbart när han e ledig. Jag njuter verkligen och barnen älskar när han e hemma. Vi saknar alla honom när han e borta.
 
I dag har jag städat hela huset *Pust* Men fint när det e färdigt. Tvättat lite med,det e sååå skönt med en ny Tvättmaskin.
Så nu sitter jag här nyduschad och njuter av lugnet och alla tända ljusen. Jag är totalt ner kärad i Yankee Candle  Det finns ingen annan doft som är som dessa . Mumms. Kosta vad kosta vill .
 
Går här och väntar på min kallelse från Vårdcentralen som akuten skulle fixa. Ska bli så skönt att få hjälp med denna grymma smärta som jag har i hela kroppen dygnet runt. Och den känns verkligen nu efter att han varit igång hela dagen.
Det är JOBBIGT att ha så här ont. Det syns inte och det är för jävligt många gånger. Har man brutit ett ben så syns det att man har ont.
Jag vill vara pigg och inte ha ont. Kan man önska sig det i Julklapp tro.
 
Ja det är ju snart Jul och i dag satte jag upp 10 Ljusstakar här hemma :-) Hihih
Mysigt är det.
Julklappar och Julafton planeras för fullt. Vi ska ha Julen här hemma.
Oxå mysigt. Och lungt framför allt . Vi har en liten Prinsessa som e på Precis ALLT hon ser. Lilla bus ungen.
Har beställt en jätte fin Advents ljustake
Det är 4 trälådor med text om första andra tredje och fjärde advent så har man block ljus i dom. Otroligt snygga e dom. Ska visa er bild sen när dom e färdiga.
Ska köpa en Stor stjärna och hänga i stora fönstret oxå.
 
Jag hade ju en Fotografering här en dag och i går fick dom bilderna och dom blev jätte glada för dom och tyckte dom var super fina. Jätte kul att höra. Skrev det på facebook och fick så fina ord av mina vänner och av Älskling.
Sånt värmer otroligt mycket faktiskt. Man vet ju aldrig vad någon ska tycka om bilderna som man tagit och klart man e lite nervös . Men det behövde jag inte vara denna gången.
 
Sitter och pratar med en Go vän på Fb chatten  oxå nu när jag bloggar och jag vill bara säga till dig Gumman.
Tack för att du berättade och jag finns här dag som natt för dig och er.
STOR KRAM till er !!!!!
 
Nä dags att avrunda lite och tänka på morgon dagen!
 
Ja just det Älskling e så glad för att hans fru Äntligen dricker kaffe Hahah...Jag tycker inte det är underbart gott men en mugg el två kan jag dricka Hehehe !
 
Kram och God natt !
 
 
 
 

Inga kommentarer: