ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




torsdag 6 september 2012

Längtan

Hej min Vän !
Jag längtar efter min man och jag hoppas han kommer hem i morgon. Jag behöver honom !!!!!
Det är inte kul att vara Gräsänkling,men det ger pengar och det e ju trevligt. 
Jag försöker vara stark,men ibland vill man kanske inte vara stark. 
Alla säger att jag e så duktig och bla bla bla !!!!
Jo el hur !!!!
Händer saker som kan och är väldigt jobbigt och ta själv. Men just nu har jag inget annat val. Tyvärr !!!!

*

I går började jag skriva ner vad vi alla i Familjen behöver när Jag och Älskling åker till Ullared i slutet av denna månaden. Det ska bli riktigt kul faktiskt!!!
Hoppas bara att man lyckas hålla sig till vad som står på lapparna,Annars kan de bli väldigt DYRT hihihi. Fast det blir det ändå. 4 barn som behöver diverse saker. 

*

Blir inte hårförlängning denna månaden,Tjejen som ska göra de sa att jag måste vänta 2 månader. Så det är bara att chilla läget och vänta. Men jag längtar som tusan. Kommer bli låååångt. Nice som tusan ska de bli. 

*

Nä dags att göra lite nytta,ska dammsuga och tvätta. Lillan sover ännu så de får bli tvätt först. 


Ha en bra dag min vän 
Kram

Inga kommentarer: