ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




onsdag 15 augusti 2012

Vissa är totalt rubbade i Hjärnan!!!

I bland blir man rädd för hur vissa människor är!
Hur svårt är det att förstå när man säger lägg ner och sluta nu..Nä det fastnar inte i huvudet!!! Jag blir så trött!!!!

Annars då,Jo det är TOPPEN !! Jag har alla mina Älskade barn hos mig och det känns underbart <3
Jag har världens finaste och underbaraste man <3
Vi bor bra , men letar annat Hemligt hemligt,men vi har hittat nått <3 Hihi!!

På måndag börjar skolan
F börjar 9:an
H börjar 6:an
J börjar 1:an
Mina stora grabbar <3
Lilla Ida då,ja vi hoppas vi får Dagis plats snart!!!

Smulan växer och Frodas,lilla Busan..!
Liten trotsig loppa är hon :-D

Har klipp tid snart,men ska avboka den! Eller så får F den. För mitt hår ska växa och bli långt!!

Hoppas på en tur till Ikea nästa vecka Jippie Jippie !!!

Nä om man skulle sova lite !!!

God Natt min Vän!!!

Kram

Inga kommentarer: