ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




tisdag 10 juli 2012

Killar och Män !

God kväll !

Ett litet inlägg innan sängen !
Innan i kväll så var jag ute med Smulan på en promenix när Hjärtat( försökte )  natta Ida !
Så när vi närma oss hemma så kom det en kille med en hund från ett hus och gick åt det hållet som vi skulle gå...och där framme så höll dom på att greja med vägen...och nu till det roliga..När killen gick förbi med sin hund så jobba dom för fullt med att skära upp asfalten och gräva och när dom såg att jag och smulan närma oss så sluta dom och jobba och bara stod och tittade och när jag skulle passera dom så log dom så sött och sa heeeeej
Haha jag blir så full i skratt när jag tänker på det...
Killar killar ja vad säger man...
Var ju tvungen att berätta de för Älskling när jag kom hem och han sa bara...
Ja gumman det är inte så konstigt att dom tittade på dig...Du som är så vacker....
*L O V E*


Men nu ska jag krypa ner hos Älskling som sover...klockan ringer halv 5 i morgon...

Puss och God Natt

Inga kommentarer: