ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




tisdag 24 juli 2012

Hej en liten sväng !

Bloggen är inte nån Prio 1 just nu !
Jag har ingen lust alls att blogga......

Men i alla fall så rullar allt på här hos oss....
Hjärtat jobbar och står i går upp halv 4 och kommer hem på kvällen helt slut....I går var han i Varberg och i Ullared....och i dag är han i Halmstad..Ja överallt där det behövs go dricka !
Du e duktig mitt Hjärta !
Men jag är fortfarande grymt BESVIKEN på dig,men om det tänker jag inte skriva här !!!!!!!

*
Vi väntar på att få dagis plats till vår Lilla Prinsessa !
Hon BEHÖVER det så snälla rappa på !!!!!!
Inte kul att vara Arbetslös,men så länge vi inte fått plats till Ida så kan jag inte jobba heller.
Men med tiden så löser sig allt.....
Man måste se possitivt på saker och ting......!

*
Snart börjar skolan igen för Pojkarna och vardagen blir till det Normala igen....
Har ju varit den sämsta sommaren ever i år...!
Vi hoppas på att Fredrik och hans goa tjej Sanna kommer upp en sväng nu innan skolan börjar för dom nere i Skåne...*Längtar* Ska bli så kul att träffa dom!!!!!!

*
Smulan då,jo hon växer och frodas lilla goa vovven...

*

Nähä snart dags att fixa middan och sen ska vi åka och hämta en soffa !

Kram på dig min vän !

Inga kommentarer: