ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




måndag 11 juni 2012

Lycka är !

Att vara Tok älskad av en man som bara har ögonen för den han älskar och vill leva med !
Inte alla som har en Man som inte tittar på andra tjejer el Knu**** rundor till höger och vänster .
Men klart har man en Tjej som ser ut som kom och hjälp mig och dö så är det väll inte så konstigt om man gör det :-D Vad vet jag !!!!!
Jag är i alla fall Lycklig som bara den. Och min man Älskar bara mig,han ljuger inte och hittar på som vissa andra kan göra.
Det är så underbart så ni kan inte ana det !!!
L Y C K A !
Vem vill ha ett förhållande som är baserat på Lögner,svek med mera !!!!

Jag är i alla fall så lycklig med min man !!!!!!

1 kommentar:

Hanna Karlander sa...

Håller fullständigt med dig gumman, vi är lyckligt lottade som har dessa män i våra liv <3
Kram