ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




torsdag 13 januari 2011

Order om att gå till BM direkt !

Hejsan !
Ja min dag blev inte som jag hade planerat!
Jag lämnade Jonathan på dagis och åkte in till stan,gick till AF för att lämna en sak och när jag var där så ringde min BM och frågade hur det var med mig,jag fick be henne ringa om en stund igen då jag inte var riktigt färdig på AF..Sen gick jag därifrån och då ringde hon,Jag var på väg till salongen och skulle noppa ögonbrynen,vi prata & prata och till sist så sa hon att jag skulle komma upp till henne direkt...Så sagt och gjort så fick jag avbryta mina planer och gå till Sjukhuset & BM...
Vi tog blodtryck och blodprover, Allt såg bra ut *skönt* Hade nått i urinen,som berätta att jag inte har nån vidare aptit och inte äter och dricker som jag borde,men inget farligt...Äter ju mina vitaminer så det var lungt så sätt...
Sen pratade vi massor och jag ska till henne på Måndag igen och på Torsdag ska jag träffa Dr på Mödravården...
Stränga order om att VILA för alla mina Sammandragningar sa hon med...
Vi lyssnade på lilla bebisens hjärta..slog så fint så 143 slag :-) Lilla busen kickade loss inne i magen när hon tog dopplern (heter de så ) på magen *Mysigt*
Jag kommer troligtvis bli sjukskriven för denna stress och ångest är inte bra för mig eller för bebisen.
Men det känns skönt att ha varit där,men blev lite nervös när hon sa att jag skulle komma till henne direkt.
Och i morgon ska jag till Sjukhuset igen och träffa någon ( Vill inte skriva det här) Men jag lovade BM att jag skulle gå dit !
Så min dag blev inte som jag tänkt mig...Inge bryn och ingen Rea titt...Men men så e livet...!
Snart ska vi köra och handla lite mat till Huset....
Tjillevippen

Inga kommentarer: