ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




torsdag 13 januari 2011

God Morgon !


Brr Kallt är det i dag...

Hjärtat & Barnen i är i skolan

Jag & Jonathan ska snart ta bussen till dagis,sen ska jag åka in till Stan & Noppa ögonbrynen...(Hade varit skönt om man kunnat själv)

Ska kolla om det är REA på några Mamma byxor oxå...Har inget och ta på mig nertill :-( Hjärtat kräker på att se mig i Mamma leggings:en ,Han hatar leggings Hihihi....

Jag vägde mig häromdagen föresten...Har gått ner,väger 75 kg nu...Men så har det varit alla gånger jag varit gravid..Har inte gått upp några Kg och det är väldigt skönt!

Heheh Hade världens underbaraste Man i morse hahah han e så Go på alla sätt och vis...Kan inget annat än att Le !

Nu närmar det sig min 35 års dag *Hjälp* Hahah nä då så farligt är det inte...


Tjing på en stund !

Inga kommentarer: