ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




torsdag 1 april 2010

God Morgon

Det började i går....Jag frös & var på dåligt humör...Och på kvällen kom febern...I dag mår jag skit! Feber & Jätte ont i huvudet så det blir inget jobb för mig i dag...:-( Jäkla skit ! Vill inte vara sjuk ju !

I morgon ska vi ha 13 års Kalas :-) Hoppas min feber gått över....! Tyvärr så får Hjärtat mitt städa de mesta,Jag kan inte :-(

Anna,Jag mena att jag kanske skulle platta mitt hår i dag :-D Men tror jag skiter i de i dag...

Barnen har fått frukost nu & Hampus har gått till skolan med matsäck...!
Jag tror jag ska gå in & Krypa ner hos hjärtat mitt igen...

Kram

1 kommentar:

Anna sa...

Hoppas du kryar på dig...
Haha jaha du menade så...
Annars tänkte jag att du kunde ta min plattång imed att du har mindre hår + att den är mindre hela den...

Kram