ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




lördag 7 december 2013

Vilda Webben

Idag för 10år sen så satt jag hemma i min lägenhet i Hörby och slumpade på Vilda Webben. Kille efter kille slumpade jag fram...Men så kom jag till en bild på en Kille från Göteborg och tänkte Ohhh my good vilken snygging , honom har jag inte en suck på tänkte jag hihi..Men jag skrev i hans Gästbok i alla fall. Minns inte riktigt vad jag skrev,men gjorde en ikon som är ett ölglas och bjöd honom på en Öl. Pirrig var jag :-) Tänkte han svarar nog inte mig,men jo då det gjorde han..Ännu mer pirr i magen.

Vi pratade om allt och inget den natten och nästa dag och nästa och nästa. Vi pratade även i telefon flera timmar . Kärlek höll på att bildas :-)

Vi pratade dag och natt och bestämmde att han skulle komma ner den 18 Dec.

Åhh herre jä... vad jag var nervös den där dagen han skulle komma :-) Men de gick ju bra hihi...Var ju inget och vara nervös för,Han kom med bussen och vi kramades när han kom av bussen *mysigt* Då lugna jag mig lite....

Och sen den dagen har vi varit ett par Jag och min Älskade man....

10 underbara år firar vi den 18 Dec.

Äkskar dig så Hjärtat mitt

Inga kommentarer: