ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




tisdag 10 december 2013

Sover oroligt

Vår lilla prinsessa är inne i en Sova oroligt period. Jobbigt för henne och jobbigt för oss.

Var skönt med Sol och Zumba i dag,men jag var lite off märkte jag. Vi hade kul och så. Men ja jag e off. Ligger en liten förkylning och bråkar med mig bland annat.

Vågen står på 71,9 nu  75 kg från början :-)
Har inte mätt magen sen sist. Tänkte vänta tills nästa år....

Men jag e så Grym som gör denna Resan.
Ska bara ha tid till en Plastik kirurg oxå....

Nu har Älskade snuttan somnat på mitt bröst ,Gosigt.....

Ingen träning i morgon,för då ska vi gå på Teater med Jonathans klass. Tomtar och Troll heter den :-) Jonathan ska vara Troll :-)
Man kunnde bjuda med andra. Men näe vi tror inte det!!!!

Vi vill bara det ska bli Tisdag NU.....:-) :-)
Tok längtar så....

Många som skrivit att dom vill jag öppnar Bloggen igen. Funderar på det.....

Kram

Inga kommentarer: