ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




lördag 7 april 2012

Mer Utrymme !

Hejsan !

Glad Påsk till er alla !

I går när jag skulle lägga in mina bilder här i bloggen så var mitt utrymme slut *suck* Kunnde inte lägga in mer bilder. Så Älskling köpte mer utrymme till mig. Tack Älskling !

I dag är det 1 månad som Älskling har hållt upp med Cigg...Väldigt stolt över dig Hjärtat mitt. Du är duktig..ÄVEN om du har ett Jävla humör i mellanåt :-D

Solen skiner ute och det är underbart väder..Ingen snö här inte :-) När Ida vaknat så ska vi köra till Havet en sväng...!

Annars blir det bara Mys

Puss Puss

1 kommentar:

Pennylane sa...

Bra gjort! Jag slutade röka helt nu när jag blev gravid och jag tänker aldrig börja igen vilket jag gjorde efter de andra graviditeterna. Nu är det över. Min man slutade röka och snusa för ca 1 månad sedan också, jag hoppas han också klarar att vara utan helt nu :)

Vi får peppa våra gubbar :)