ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




söndag 15 maj 2011

Helgen...!

God Kväll !

I torsdags så började jag få tandvärk..Ja ja tänkte jag,men på fredagen så var det grymt..Jag ringde till Tandis för en akut tid,fanns inte mycket mer än att dra ut tand f*n...!

Fick en underbar tandläkare,han var jätte snäll och bra...fick bedövning efter bedövning...Men fy sjutton vad det gjorde ont ändå,jag skaka och tårarna rann...!

Skönt att Jonathans faster Anna var med

Tack Gumman

Så behövde jag inte tänka på vad Jonathan gjorde och tänkte när jag låg där och hade ont..!

Efteråt så körde vi hemåt och lämna mig,jag gick rätt in i sängen,Jonathan åkte med faster till hästarna & sen åkte dom och fika..!

Hjärtat ringde och jag var så liten & ynklig...

Så Fredagen var lugn och ond...

Hjärtat jobba ju och var hemma sent...

*

Lördagen var sova länge och sen lungt,vi åkte en runda till ett strövområde och gick *Jobbigt* Men väldigt skönt...!

Tacos sen när vi kom hem och sen melodifestivalen men jag var så TRÖTT & Ont i munnen !

*

Söndag då...sov länge och vaknade av att Hjärtat tvätta & stor städa här hemma...*Love* Så nu e här väldigt fint här hemma...

Vi har även varit hos svärfar och gett fåren & lammen medicin...

Hjärtat gjorde midda när vi kom hem....!

& nu sitter man här,har precis badat!

Men jag mår USELT just nu ska jag berätta...

Jag e nog allt man kan vara nu,Nervös,orolig,rädd,spännd med mera...

Stor dag i morgon ju !

Vi har precis packat om BB väskan heheh....Vi köpte Nan 1 innan i dag oxå så nu e allt färdigt för Lilla Prinsessan !

Nä fy orkar inte sitta här mera...!

1 kommentar:

Anna sa...

Lycka till imorgon. Håller tummarna att allting går bra. Väntar med spänning på bilderna på din sessa. Kram