ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




onsdag 4 maj 2011

Fy bubblan...

Pust Pust Pust...!!!!!

Fast Ida väger lite lite så är det Tungt & Jobbigt...

HOn trycker ner med huvudet och har sig..Jag kan knappt röra mig..Och alla dessa onda sammandragningarna aj aj...

Fötterna,benen & Händer är så svullna så jag vet inte vad jag ska göra...Det lägger inte sig på natten heller :-(

Magen e stor och gör ont mest hela tiden...!

Var hos BM i dag

Magmåttet ligger på 35 cm så hon ligger lite under,men inte nått som e farligt.. och alla prover var bra...

I dag skrev vi ett papper till BVC så dom vet att det kommer en liten bebis som dom ska kalla...

Nästa gång jag ska dit är den 16 Maj innan vi ska till förlossningen,då ska vi skriva brevet till Förlossningen oxå...

Hjärtat är ju ledig den dagen så han följer med :-)

Men usch just nu..Mitt humör tryter rejält...Min stackars familj får lida tyvärr..men det blir bättre...

Hjärtat jobber & Jobbar & han e hemma väldigt sent om dagarna,men men så är det....I dag e han nog inte hemma förräns 21-22.....*SAKNAR* Men i morgon e han Ledig Jippieeee....Han jobbar 4 dagar & Ledig en dag *Mysigt*.....Trevligt schema så sätt....

Har gjort sockerkaka med barnen nu...Ska bli mumms....!

Inga kommentarer: