ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




onsdag 23 februari 2011

En människa som tar all min kraft....

Detta är så sjukt så det finns inte ord för det...
Jag måste byta Mobbe nr så jag slipper blir terrad på sms från Morron till Kväll..Jag vill så gärna skriva vem det är och vad denna gör & skriver...Men jag blir bara så Matt i hela kroppen...! Tog bort denna i går på Fejjan och nu påstår den att alla mina vänner på Fejjan har skrivit till denna om vad jag skrivit om denna på Fejjan...Hahah jo eller hur...Så jävla feg & Barnslig är denna Människa som inte vågar säga vem det är...Man skulle kunna tro att denna är en liten Fjortis eller nått....
Förstår inte hur en Vuxen människan kan bete sig på detta viset...Den borde veta bättre...Jag har bett gång på gång lämna mig i fred..Hahah Jo el hur...! Vem trodde på det..Men slutar det inte så blir det en Polisanmälan på detta sjuka elände...! Jag bryr mig inte,det är inte mig det drabbar för jag gör inget...!
Så arg och Irriterad.....

Inga kommentarer: