ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




torsdag 16 september 2010

Torsdag....Snart helg..

Hejsan svejsan !
Jag har precis solservettat mig eller vad man säger :-)
Men i alla fall så är denna sorten super bra,Jag har användt den några gånger nu!
Jag är Ledig i dag och det är skönt
I morgon är det Jobb igen och i morgon ska jag klippa mig och fixa ögonbrynen ska bli skoj skoj :-) Längtar...!
Hjärtat mitt e så orolig att jag ska klippa det kort,men det kommer aldrig hända,Mitt hår har ju blivit så jäkla långt nu :-) *Stolt*....
Jag skulle vilja göra slingor med,men vet inte i vilken färg så det får vänta...!
Sen på Lördag sätter jag mig på Bussen ner till SkåneLand
*Längtar*
Ska bli underbart att få komma till Johanna & sätta blommor,änglen och stenen,Få vara där och fixa & rå om !
Sen hem till Syster Yster,får väl se om Freddegrädde har tid och träffa sin Mammsi :-) *Hoppas ju så klart,saknar ju honom*
*Mys*
Vi ska äta goe Middan *Mumms*.....
I dag måste jag ta en sväng med Dammsugaren,solen visar allt damm hehehe !
Jonathans klämda lillfinger börjar se fint ut och han kan böja på fingret..Han kommer nog inte tappa naglen *skönt* Vi trodde de från början...
I går tog Hampus skolfoto,alltid kul när dom gör det...Jonathan ska ta på Måndag...!
Sen har det hänt en underbar sak,som gjorde mig Tårögd och Jätte glad...
Känns bra i själen...!
Nä nu har jag snart torkat så jag kan fixa till mig och greja här hemma
Puss Puss

1 kommentar:

Trasdockan sa...

Va? solservett? var hittar du det?
Skönt att komma "hem" en sväng å hälsa på. Fixa å dona lite hos Johanna gumman ♥