ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




tisdag 1 juni 2010

Njutning

God Kväll !

Varför ska livet vara ett Helvete för...! För att jag själv gör det till ett Helvete eller för att jag är utvald till att ha ett Helvete....Ja det är frågan !

1 juni i dag och så V A R M T & S K Ö N T *underbart* Vi har varit ute hos svärfar sen i morse...Jag har solat och Hjärtat har hjälpt svärfar och röja ner stora syrener...! Jag ser ut som en Kräfta hehe...Jag smörjer mig aldrig....Hoppas jag kan sova i natt!

Ska Jobba i morgon så jag hoppas det röda lagt sig hahaha ! Mina nagler e riktigt långa nu :-) Snart så ska jag gå och bygga dom *Längtar*...Ohhh i morgon ska jag ju till salongen och noppa mina ögonbryn,ska be henne ta lite mer denna gången...:-)

I går så bokade jag Fredriks tåg biljett :-) Han kommer den 12 Juni och stannar till den 4 Juli Wiieeeee ! VI LÄNGTAR SÅÅÅÅÅ!

Tjing....

Inga kommentarer: