ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




söndag 23 maj 2010

Helgen....!

Hjärtat mitt sov så gott på Morronen
Soffa & Fåtölj

Min Underbara Man


Sängen



Fina härliga Morronrockar vikna på sängen




Bubbelpoolen på Rummet

God Kväll !

( Bilderna e tagna med mobben)

Då var denna helgen snart slut...Men Wow vilken helg det varit ! *MYSER*....

I Fredags så åkte Jag & Älskling till Ett Hotel som heter Fars Hatt..super mysigt var det...Romantiskt rum med bubbelpool :-) Vi checkade in och åkte upp på rummet...Tände värmeljus och hoppade ner i bubbelppolen Åhhhh så skönt.....!

Efter det så fixade vi till oss och gick ut...Promenderade längs med vattnet..Pussasdes & kramades & sa underbara ord till varandra....

Sen gick vi till en Resturang och åt god mat & pratade & Myste...Vi gick från Resturangen vid halv 11 ungefär...var så mysigt att sitta ute..med en go filt om sig...

Hem till hotelet igen och bubbla ;-) & Bubbla !

Vi sov båda väldigt gott & vips så var det Lördag och vi skulle åka hem igen..Men först lite Bubbel :-)

Sen åkte vi hem till Barnen & Våra underbara Barnvakter....
*Tack snälla för att ni passa barnen*
Vi började greja inför Hampus 10 års kalas...
Vi åt tacos & åt Jordgubbstårta *Bild kommer*....

Sen på kvällen så tog vi lite vin och så...Oxå spelade vi Lika par leka bäst ( tror det heter så) Oj oj vi skratta gott och hade jätte kul..Jag & Hjärtat vann wiieeee hehehe....!

Och i dag så har vi bara tagit de lungt...Jonas & Rebecka åkta hem i dag & vi tog en promenad i underbara vädret....

Ja det var helgen i korthet...

Vi fick hämta ut ny medicin till Hjärtat i fredags och vi höll på att svimma...1700 kr för medicinen och 300 kr för besöket...Inte kul alls....!

Nä nu ska jag funderar på vad jag ska ha på mig på jobbet i morron....Hihih fick min första lönelapp i fredags wiieeeee !

Underbart...

Puss & kram

1 kommentar:

Trasdockan sa...

Va kan man säga??? WONDERBAAAAR!! Det låter som ni har haft det så underbart man bara kan få det. Sånt här skulle man göra oftare. Så lätt att man tar varandra för givet å den grå vardagen styr. Blir så avis på er, önskar vi hade råd å göra så med. Vi behöver verkligen det. Så glad för din skull gumman! Det är du så värd! Pussinuss ♥ ♥