ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




fredag 7 maj 2010

God Kväll

Brrr nu ska vi krypa ner & sova...Jag mår inte helt 100 % bra känner jag...Feber,Fryser & Mår illa Bläääää!......

I dag så körde vi till svärfar för att hämta honom & sen körde vi till Gbg och Nordstan och fixade Hjärtats Iphone ( En rolig telefon,vill med ha) Han e så glad kan ni tro *L*.....På vägen hem så körde vi inom Plantagen för svärfar skulle köpa ett äppelträd...Det blev ett Familjeträd med 3 olika sorter på...Kommer barnen gilla :-) Och Mumms med Äppelpaj :-)

I kväll har vi inte gjort nått spec...Myst & Ätit gott...

På onsdag ska jag ev hämta ut mina skor som jag beställt....oxå ska vi åka & köpa resten av Hampus paketer :-) Han e så Nyfiken hihih.....Jag har trimmat hans hår i dag....det var så långt....! Hans vattenkoppr börjar försvinna så han kan nog gå till skolan på måndag....

Inga kommentarer: