ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




tisdag 1 december 2009

1 December.....

Hej min vän !
Något har hänt & Jag vet inte vad det är :-(
Jag tänker inte ta reda på det heller för jag vill inte veta svaret....!
Bara att chilla läget & jag e van vid det !
Man kan ju välja sanning el lögner,det är ju upp till var och en !
Jag är inte den som står i vägen !
*
Annars då...Jo tack det är helt okej här ! Jag har min Underbara Man & Mina Underbara Barn !
Som Jag Älskar Över Allt Annat På Denna Jord !
Jag har ingen Julkänsla alls :( Väldigt tråkigt,men men !
*
Snart har min Älskling haft sitt körkort i 2 år och vi har varit tillsammans i 6 år nu i Dec :-) & förlovade i 6 år !
UNDERBART !
Nä lite svammel från mig bara !
Kramar

1 kommentar:

Trasdockan sa...

Hej lillamysan, inga mer tråkiga kommentarer väl? här är det med ganska ok. Har du mkt värk nu med. förvärras din värk nu i kylan med? Brukar skoja om att jag bor i fel land *s*

Kram å gos äppelmos ;)