ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




torsdag 3 september 2009

God Kväll

Jag är helt slut *Pust* Jag mår inget bra....Min Älskling sa innan så här ont har du inte haft innan Gumman & Jag sa nä de har jag inte...För den blir bara värre & Värre....! Jag har så ont & orkar snart inte mer faktiskt....En sån enkel sak (Kan man tycka) som att Dammsuga är ett rent Helvete för mig nu !
Vi har Mummsat paj nu i kväll
Hallon & BjörnBärs Paj
*mumms*
Barnen är i säng!
Vi ska Grilla med Våra ena grannar en Lördag här framöver nu :-) Dom e super trevliga !
Älskling ska träna m Tjejens kille !
Kul med NYA Vänner !
Ja som ni ser har jag grejat i Photoshop i dag
*L*
Nä nu ska jag slänga mig på soffan & Kolla tv!
Puss & Kram

1 kommentar:

Trasdockan sa...

Å gumman, hoppas du får må bättre idag! kram på dig vännen ♥