ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




onsdag 17 juni 2009

God Morgon

Jag är Jätte trött,knappt sovit i natt! Jag grät som bara den i går efter att ha Läst i Familjelivs Tidning :-( Stod om ett virus och det lät på det som att Johanna fick det viruset,allt stämmde in och av det viruset så fick hon Kolie bakterie,Blodförgiftning & Lunginflammation. Tycker bara Dr skulle ha sett det...Men Jag kan inte göra något åt det nu. Blev bara så lessen. Låg vaken flera timmar. Ville inte väcka Älsklingen heller,fast de inte hade gjort något....*Love*......

Jaha blev ingen tripp till Bo Ohlsson i dag..Då vissa folk tror dom ska Glida på en Räckmacka...Blir så Irriterad..Ja inte bara jag för den delen ! ! ! ! !

Jag ska försöka sova en liten stund till nu sen blir de duschen & Lämna Lilleman på dagis...snart snart kan vi sova alla på Morronen *skönt*

Längtar till veckan i Gbg..gud vad skönt det ska bli....*L* 1 Månad tills vi ska åka upp , Men det går fort...

Puss & kram

*Hörs sen igen*

1 kommentar:

Trasdockan sa...

Men fy så sorgligt gumman :( Förstår att det inte gick att sova då, Så många jobbiga å sorgsna tankar som kom. Önskar jag kunde ta bort det onda. Många varma kramar till dig! ♥