ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




torsdag 25 juni 2009

God Morgon Kära Du...

Trött blir jag...Du som inte har det kan Inte förstå det....!!! Hur det är att Vakna varje dag med Dundrande Huvudvärk & Dunder värk i hela kroppen...som följer dig hela dagen & hela natten,så håller det på Dag ut & Dag in....Det gör så ont & Man mår helvete...!!!!!

I morgon Fredag ska vi kolla på ett Nytt Boende wiieeee...så man kan komma bort från denna skit hålan....tjoheeeeeej :-) Håll tummarna att det är nått att ha...Har inte sett bilder....!

Jag skulle ju försöka städa lite i dag..Ja vi får se hur de går med det...Grrrrrrr...

Hoppas Dr kan ge mig dom där dunder pillerna när jag ska dit i Juli *Hoppas hoppas hoppas* ....

Nä nu ska jag vila 1 timme innan de blir duschen & dagis lämning...

Kram på dig

Inga kommentarer: