ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




söndag 9 februari 2014

Söndag

Söndag och Längesedan 

Oj det var ett tag sen jag var inne och skrev….
Jag har inte haft någon ork. Jag åkte på värsta influensan , har mått för Jävligt ! Usch har inte orkat något. Bara legat i sängen och sovit om vart annat.  I går var första dagen som jag kände mig okej. Duschade och satte på mig lite smink och till och med var i affären och handlade hem lite mat. 

Jag är inte helt okej ännu,men kan inte missa mer i skolan och sen har jag prov i morgon i Medicin. Det får gå som det går. Har inte kunnat plugga nu när jag mått skit. 

I dag ska vi äntligen till Älskade gymet. Längtar efter pass och solning!!!! Bra för kropp och själ….


Nä nu måste jag ta tag i mina Medicin anteckningar men först hänga upp lilla tvätten . 

Kram och hoppas på att det blir lite mer inlägg nu !!!

Inga kommentarer: