ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




fredag 14 februari 2014

L O V E

Det är mycket nu !!!! 

Hej min vän 
Jag lever men det är knappt 
Jag har fullt upp med Skolan
Det är Uppgifter , Tentor och Prov 
Långa och Intensiva dagar 

Så det är inte mycket man hinner med. Finns mycket jag vill göra , men det får komma någon annan gång. Just nu är min Familj och Skolan viktigast.

I dag är det Alla Hjärtans Dag !
Det är så stor hysteri kring detta. 
Varför ska det finnas en speciell dag för att visa sin kärlek 
Det är samma kärlek som alla andra dagar 

I dag har min Älskade Gumma varit här med sina Flickor 
Jätte kul 
Vi har Pluggat , Ätit och Skrattat 
Helt underbar är hon
Fick så fina Ljus ljus rosa tullpaner av henne.
Älskling fick också träffa henne i dag och i morgon så ska vi hem till dom och äta midda och mysa. 
Ska bli så skoj och mysigt 

Fick jätte fina Rosor av Älskling i dag,helt underbar färg på dom. Ska ta bild på dom i morgon när det är ljusare. 


Love u Darling 

Nu ska jag mysa vidare med min Älskling 

Puss & Kram 

Inga kommentarer: