ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




söndag 26 januari 2014

Inte bra alls...

♡ Sjukstugan
I natt har jag sovit dåligt & nu vet jag varför. Förkylning har legat och bråkat med mig ett tag & inte vill bryta ut. Det har den inte gjort ännu. Men feber & jätte ont i huvudet. Tack för det liksom,har inte tid att vara hemma. 

Ida har varit lite snuvig & nu i morse låg hon & jag i sängen & myste,tyckte hon var mer snuvig & varm. Mycket riktigt feber på Lill Skruttan med.
 Så i morgon är jag hemma med henne så får vi se på tisdag hur hon mår annars får Älskling vara hemma med henne. Vi får ju turas om att vara hemma med barnen om det är något med dom. Så vi inte missar för mycket båda två! 

Så i dag blir det inget tvättande eller något. Orkar inte. 
Blir bara lungt & massa mys . 

Kram 

Inga kommentarer: