ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




fredag 31 januari 2014

Äntligen Helg !

Fredag Kväll ! 

Nu är det helg och ledigt fram tills på Tisdag *skönt & Välbehövligt* 
Jag är så full & trött i huvudet av allt. 
Väldigt mycket att ta in & lära sig.
Men det är så fruktansvärt kul……..
Haft Medicin hela dagen & snart är det prov Ihhhhhhhh Men det ska nog allt gå bra. 
Jonathan är på Disco i kväll  och 
Jag slumrade visst till på soffan en liten stund,då hade Älskling fixat köket & Nattat Ida :-) 
Kärlek 

Lägger in lite bilder från dagarna och från i dag. Finns inte så mycket tid till saker och ting nu. 

I morgon ska vi hämta en sak :-) Också ska vi vika all tvätt & lägga in. Annars bara ta de lugnt….Inte så mycket måsten. Jag ska renskriva alla anteckningar. Mycket roligare och ha dom snyggt på papper. 

Känner att det snart är dags för sängen , jag är helt färdig. 


Puss & Kram 


Febrig Ida i veckan 



Febrig Jag i veckan 


Jag i skolan i går 


Ikväll

Ida en dag 
Blodtryck i skolan i går 
Medicin i dag 
Barnen i dag 
Älskling gör ett iq test på Paddan 
(Vi gjorde det i går på Specialpedagogiken så det var kul att se vad han fick hihih) 

Kärlek 

Inga kommentarer: