ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




fredag 24 januari 2014

Äntligen helg !


En dag med Medicin ♡






Huvudet fullt av Celler och vävnader , Ord på Latin och massa andra saker. Men det är så grymt kul att läsa till USK. Det är mycket att ta in och lära. Men med roliga och intressanta ämne så det kul att lära sig och om man vill bli USK så mycket som jag vill så är man extremt sporrad till att lära sig !!!! 

Hade bara Medicin på schemat i dag i 5 timmar. Så nu är det skönt att det är helg och massa mys med familjen. Ska bli underbart att slippa gå upp 05.30 i morgon. Ida kommer nog sova lite längre,Hon lämnas ju på dagis kl 7 nu så hon e trötter. I morse ville hon inte vakna eller gå upp. Lilla Skruttan! 

Jag börjar sent på Måndag oxå så det e ljuvligt. Jag är fortfarande kluven och måste veta tills på Måndag om jag ska vara ledig på Måndagar som det ser ut nu eller om jag ska läsa Vård & Omsorg vid demens på Måndagar eller Onsdagar som det är nu. Vi ska bli 2 grupper och välja på Måndag vilken dag vi vill läsa det på. Ja ja det märker jag på Måndag. För just nu vet jag inte. Visst är det skönt att vara helt ledig en dag. Men skönt att slippa komma hem sent 2 dagar i rad oxå.  Nog om det  ☺ ! 


Allt kommer bli så underbart bra för oss nu ! Love it ♡

Nä nu ska jag tända ljus och bara mysa med Familjen !

Puss och Kram 

Inga kommentarer: