ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




söndag 8 juli 2012

Aj aj så ont det gör !

Hejsan svejsan !

Inte det skönaste att vakna med UVI ! Det gör så ont och jag mår skit just nu. Men har fått tid till Dr så snart ska det vara avhjälpt som tur e.
Ska försöka baka sockerkaka och kanelbullar i dag i alla fall. Men det får bli efter vi varit hos Dr.

*

Annars då,Jo det är bara fin fint här. Hjärtat jobbar och sliter och jag går på mina sista Mamma dagar...Dom är slut i Augusit. Men har sökt några jobb så vi får se vad som händer.

*

Hade en överraskning till Älskling som vi hade besök av i går,men tyvärr så tycker jag inte det känns rätt. Så det blir nog inget med just den!

*

Vår Lilla prinsessa tycker absolut inte om att ha tofs,klämma eller nått. Till Mammas stora sorg hihih...Försökte ta bild på henne innan när hon hade klämma i luggen och 2 tofsar. Hon är så söt så det gör ont i hjärtat. Men det kommer nog en tid då hon låter dom sitta kvar *Hoppas*.....



Nä nu ska jag gå och fixa till mig så jag e klar sen när vi ska köra till Dr....Usch måste sitta här och hålla mig,det är inte det lättaste när man har UVI !

Hörs kanske sen igen min vän

Kram

Inga kommentarer: