ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




lördag 12 maj 2012

Kul , Spännande , Pirrigt och väldigt hemligt hihih

Hej min Vän !

Visst är det kul med Hemligheter. Det tycker i alla fall Jag och min Älskade Man !
Men ett beslut som vi tagit och det kommer vara hemligt ett väldigt bra tag !
Kul ska det bli hihih Ja ja nog om det nu !

*

Nästa vecka blir Lillan 1 år , Helt otroligt var blev tiden av. Min lilla bebis har blivit så stor. Nu tultar hon omkring här hemma på sina små söta fötter.
Lite svårt att hänga med i bland när dom växer så fort......
Hampus fyller oxå år nu i Maj och han blir 12 år..Där kan man oxå undra var tiden blev av . Mina Älskade barn...!

*

Jag och Hjärtat firar 7 års bröllopsdag på Måndag den 21 Maj.
7 år underbart lång tid...
Lika kära nu som då!!!
Känns så underbart,han är det bästa som finns!
Älskar dig så Hjärtat mitt !

*

Min huvudvärk ja,den blir inte bättre och jag får väl ta och gå till Dr igen. Något måste dom ju göra.
Har varit på Röntgen och Dr skulle höra av sig,men nä sjukvården är ju så förbannat dålig så dom gör ju inte det!!!!
Väldigt jobbigt att somna med huvudvärk och vakna med huvudvärk och sen ha det hela hela dagen.
Nä tvi vale !!!!!!

*

Sitter och funderar på om jag kanske ska gå och måla en av byråerna...Men funderar bara.....:-D

*

Puss och kram min Vän  !

Inga kommentarer: