ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




lördag 11 juni 2011

Lördag....

Halloj !

I går var Jag som sagt var hos Dr & pratade..Fick en väldigt bra Dr *skönt* Jag fick berätta hur jag mår,känner & tycker & Tänker...Vilket känns hemskt..Men som INTE är ovanligt när man har Förlossnings depression...

Jag var först inne hos Dr själv sen hämta vi in Hjärtat med....

Så nu är det väldigt mycket runt omkring mig...Vilket jag mår uselt för oxå...att jag lägger last på alla runt om kring...

Men om det inte blir så här så kommer jag att bli inlagd,så allvarligt är det...

Fick medicin med....

Sen ska vi träffa en Psykolog på Tisdag oxå.....

Det kommer ta sin lilla tid detta,men Dr sa att det kommer bli bra....

*

Hjärtat är på jobbet idag.....

Visst e jag glad för hans nya jobb MEN han kommer jobba nätter...Börjar på söndag kväll kl 18:00 & slutar vid 03:00 ca & så ser det ut....

Så vi får se hur det löser sig här nu....!

*

Pojkarna är med Farfar på Utflykt i dag

Skoj för dom

*

Jag & Ida har sovit i dag....Dr order att jag ska soooova mycket...!

*

Saknar alla!

1 kommentar:

Trasdockan sa...

Åh fin alilla Emma, har så dåligt samvete för att jag inte skrivit till dej så mkt. vill bara säga å tala om för dig att jag är jätteglad å jättestolt att du tagit tag i detta, innan det gick förlång å mest av allt så skall Du vara stolt över dig själv. Det är ngt av det svåraste man gör, speciellt när man mår så otrolgt dåligt...Emma, fina Emma jag önskar att du får bra snabbt nu å kunna njuta av er fina lilla mirakel Dotter ♥♥♥ JAg skickar de finaste å goaste å varmaste kramar till dig!!

Puss & kram