ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




måndag 7 februari 2011

Tråkigt som F*n


God Morgon !


I dag är jag riktigt lessen :-(

Min älskade lilla Rosa Dator har slutat att fungera :-(

I går kväll när jag satte mig vid den så visa den att jag skulle sätta i strömsladden,men sladden satt i och sen stängde den av sig...Jag kolla sladden igen och satte igång den och den visa fortfarande att batteriet var slut..Blev så arg så jag stängde skiten..

Sen nu i morse så starta jag den och den visa fortfarande lite batteri....Den var igång en liten stund sen stängde den sig igen och starta inte igen *Gråter* Jäkla skit...

Hjärtat är på sitt nya Jobb så han han kan inte kolla den förräns han kommer hem,men de verkar kört för den..Vet ju inte vad som hänt med den...och alla bilder & sånt jag har på den :-( Ja det är riktigt sorgligt faktiskt....!

*

Ska snart åka och lämna Jonathan på dagis en sväng...Ska med Hampus till skolsyster med och just i dag önska jag att jag hade bil & körkort...

Åker 9:23 framme vid dagis 9:50 ska vara hos skolsyster 11:00 så tar de kanske en timme...Inte lönt att åka hem med bussen så antingen får jag vara kvar till 14:00 el så hämtar Jag Jonathan innan och åker hem vid 13:00 el 12:00 om vi hinner med den bussen....

Inte kul att gå ute i så många timmar utan att kunna göra något..finns ju inget att göra i lilla Kode...

Denna dag känns så BLäää just nu :-(

*

I morgon är det dags för UL...spännande värre !

*

I går var jag på Ljusparty hos grannen...super trevligt och jag bara älskar dom ljusen...Har du inte varit på ett sånt ljusparty så tycker jag absolut att du ska gå på ett om du får chansen..Jag var på några i Skåne :-)

*

Hörs kanske sen

1 kommentar:

Trasdockan sa...

Neeeej, sånt får bar aint ehända!! har de varit krångel med den innan? hoppas verkligen ni kan rädda den....önskar dig en bra dag trots allt...vi längtar som bara den tills imon ♥