ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




torsdag 3 februari 2011

God Morgon !

Ny dag med samma jobbiga trötthet
Jag ska snart ta bussen och lämna Jonathan på dagis....
Har satt i gång en tvätt & Hoppas att jag orkar tvätta lite till när jag kommer hem...Får hänga det i torkskåpet och på Torkställningen då Torktummlaren är totalt sönder nu...Lukta brännt som fasiken häromdagen så vi ska få en ny :-)
Och på Fredag blir Bubbelpolen lagad som vi Längtar
Ska bli mysigt att krypa ner där med Älsklingen och Levande ljus...
Har en sjuk stor kille hemma i dag,Han kräktes i morse :-(
I kväll ska Hjärtat måla färdigt allrummet,det e väldigt ljust och fint nu...Helt underbart att slippa den apelsinfärgade tapeten :-D
Äsch bara svammel från mig !
*
Känns bra att ha raderat från Vän Listan på Facebook!!!!!!
Varför ska man vara vän med någon som bara är Intresserad av det man skriver & inte för att man faktiskt tycker om den personen......Ja ja inte min förlust precis...!

Inga kommentarer: