ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




tisdag 8 juni 2010

Nyfiken.....

Denna underbara bild fick jag av Min man som MMS....Tack goa Älsklingen min
Mårbacka på Köksbordet & Fönsterna

Stolsdynor från Jobbet
:-)



Me Love Rosa


Kladdkaka,Jordgubbar & Grädde
*Mumms*
God Kväll !
Lite bilder några nya & Några gammla...!
Fikan hade vi nu i kväll innan barnen hoppa i säng...Mys...
Hjärtat mitt var inne i Kungälv i dag på lite ärende , oxå har han köpt en present till mig säger han som han lämnat på Jobbet *NYFIKEN*....Ska bli väldigt spännande och komma till Jobbet på Torsdag...:-)
I Morgon ska vi åka runt och kolla på olika bilar och vår skrothög ska ut på blocket hej då bilen....
I dag kom det lilla Rosa settet och det är precis lika gulligt i verkligheten och sitter gudomligt bra :-)
Men nu säger jag God Natt och Sov Gott
Puss & Kram




















Inga kommentarer: