ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




måndag 3 maj 2010

God Morgon !

OJ vilket underbart väder det är :-) så skönt....! Fast jag lyser nog mer än Solen just nu hihihi! Tillfixad & Redo för Jobbet...Ni undrar nog vafför jag e så Lycklig......Jo det är för att........

I dag är det ingen vanlig dag...för i dag är det en jobbe dag med Lön wiieeee...Jag blev anställd 1 Maj wiieeee wieeee Grattis Grattis Grattis :-) Jag e så Happy....Det känns så förbaskat bra ska ni veta....Detta är det ändå Jobb som jag trivts på & som Jag tycker är så KUL....

JAG ÄR BÄST BÄST BÄST !!!!!!!!

2 kommentarer:

Anna sa...

Du är grym å bäst gumman... Ha de så bra på jobbet idag... Kram <3<3<3

Trasdockan sa...

Men GRATTIS sötaste du!!! Fasen va kul å jag jag förstår att du är lycklig nu...det är du värd 1000 ggr om!!! KRAM lilla solskens gumman ♥