ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




torsdag 8 april 2010

Tjolahopp

Är det någon som har en ny kropp att skänka bort....Jag har en bättre begagnad som du kan få i stället :-D

Nä skämt & sido....!

Men jag har ont ont ont...! Men det är så KUL på Jobbet & Jag älskar verkligen mitt jobb :-) Mycket att göra alltid,det är som Julafton varje dag. Man vet aldrig vad det kommer för kul i lådorna...:-)

I dag så har jag fixar sommarhörnan *Jättekul* Parasoller,solstolar,dynor & annat som hör sommaren till & det blev Jätte bra...Så stolt över mig själv..Klappar på axlen Hihihi....

Jag har beställt skor till mig som jag ska ha på jobbet..Jag måste ha riktiga skor där mina fötter & ben får jätte jätte ont annars , man måste tänka på sin kropp....! Jobi finns mina skor på....

E så trött så jag sitter nästan & somnar här haha..Jag e så roligt sällskap när jag jobbat :-D

Kramar

2 kommentarer:

Flisbäck sa...

Får säga grattis till jobbet! Måste ha vuxit mkt inom dig nu sen du börja jobba, jag emnar självförtroende o sånt. Jag vill med ha sånt kul jobb. Men de e svårt =(. Bra med jobbeskor för fötterna får en del stryk kan jag tänka mig. Läste att du o dina kollegor fått massage, måste vatt skönt det =). Kramis

Trasdockan sa...

Hejsan hoppsan ja skor är så viktigt. Jag går ju med hela dagarna å sitter endast vid lunchen, högt tempo hela tiden å jag hade svinont i fötterna i början...snodde gubbens kanonbra gympadojjor som jag nu seglar fram i, skönt för fötterna. Snygga dojjor de hade på den sidan. va rädd om fossingarna nu!!! ♥