ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




fredag 30 april 2010

Lessen

Säg den Lycka som varar....! I morgon åker Eros tillbaka till uppfödaren :-( Han bet Jonathan i ansiktet så vi fick åka till Dr och plåstra om honom.....

Väldigt lessna e vi..Men glada att det inte tog värre på Jonathan...


Jag hinner inte med min blogg nu för tiden...

I dag så var jag tidigt på Jobbet för det har varit vikingamarknad så vi skulle greja med kläder & sånt som vi skulle sälja billigare...Super kul dag men nu e man helt slut och trött i hjärnan..Hehehe....!

Har på mig mina nya Haremsbyxor hiiih....packat upp massa snygga kläder i dag...men dom ROSA jeans leggingsen passa inte mig :( :( :( *Sorg* Heheheh.....

Nä nu ska nog Jag & Hjärtat kolla film el sova...

Puss o Kram

Grattis Sophia på er dag...:-) ( Min Jobbe kompis som e Hur GO som helst)

1 kommentar:

Trasdockan sa...

Men herregud, stackars Jonathan...det där kunde gått riktigt illa. Ja, det bästa är att lämna tillbaka honom. En sån hund kan man inte ha bland barn ;( Men jag förstår att du är ledsen, nu har ni ju haft honom ett tag å hunnit fästa er vid honom. Kramar om dig å klapp på kinden!! Upp med hakan vännen ♥ ♥