ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




onsdag 14 april 2010

Ledig dag på Akuten...

Strålande sol & skönt har det varit i dag...

I morse när vi lämnat Jonathan så körde vi in till Akuten m Hjärtat mitt...Han mår inte alls bra med sin Chrons..Han har ett dunder Skov nu :-( Dom tog prover på han,kännde på magen,kollade 13 cm av tarmen,röntgade magen & tog mera prover....Jag fick åka hem vid kvart över 3 för att hämta Jonathan på dagis så jag visste inte då hur de skulle gå...Hem & städade & greja....fixade middan...sms:ade med Hjärtat...Oxå kom sms:et som jag väntat på Han fick komma hem Wiieeeee....så vid halv 7 var han hemma och vi åt Mumms midda...Han har fått nya mediciner som han ska stå på..Hoppas nu det hjälper...!

I morgon ska jag jobba och sen är jag ledig på fredag....wieeee toppen...! På Lördag är det Loppis som vi ska gå på...Åhhh älskar loppisar...se om vi hittar ett skrivbord till Hampus & Fredriks rum :-)

Nu ska jag kolla på tv en stund innan jag kommer däcka totalt....

Inga kommentarer: