ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




måndag 5 april 2010

Hej !

Nu är snart denna dagen till ända & Vardagen tar form igen Med Jobb , skola , Dagis....! Fast Hampus har Påsklov denna veckan...! Men för mig blir det jobb & för Jonathan blir det dagis...!

I dag lämnade vi Fredrik på tåget :-( Men det blev stressigt som fasiken..:-( Men vi hann...Phu med andan i halsen...! Alltid lika tråkigt när han åker till skåne...Men han kommer snart igen som tur e & då är det sommarlov wiieeee flera veckor Jipieeee vad vi längtar...

Jag måste lämna in om semester på jobbet med...:-)

I dag så hade vi Lampyttipanna till midda *Hemmagjord* Mumms...! Annars har de inte hänt nått i dag,en lugn & skön dag med andra ord..!

Jag längtar tills på Torsdag :-) :-) *spännande*.......

Hmm jag vet inte hur vår bröllopsdag blir hihih...Jag funderar på en sak & Hjärtat mitt funderar på en sak..Hmmm....Hehehe spännande är det i alla fall

Hade ju varit skönt om man hittat en annan lägenhet med så man slapp denna dyra fan...Det är inte roligt att betala 10 000 kr i månaden :-( Men vi letar och letar...

Nä snart dags att Natta Jonathan.....

Kram

Inga kommentarer: