ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




söndag 25 april 2010

God kväll

Så var denna helgen slut....Det går så fort...! Vi har inte gjort nått speciellt...Bara varit! Skönt det med...!

I dag så åkte vi en sväng till svärfar och tog en promenad ner till havet...*härligt* Sen åt vi lunch där...Hem och lämna Jonathan hos en Dagis kompis..dom skulle leka *Kul*

Det var så underbart när jag ställde mig på vågen hos svärfar....3 kg ner...wieeee...! Nu väger jag 74 kg & mer kg ner ska det blir....*stolt*....

Nu sover barnen & Jag & Hjärtat ska snart se film...
Hampus ska vara i skolan 7:10 i morron bitti *gäsp* Dom ska åka till Gbg på utflykt....:-) & Jag ska vara i hans skola halv 10 för att träffa skolläkaren....

Jag e Ledig i morron....

1 kommentar:

Trasdockan sa...

Du har en Award att hämta inne hos mig! :)