ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




söndag 21 juni 2009

SovMorgon.....

Det var skönt att sova länge , Vaknat precis *nice*....Nu är denna helgen över och ny Vecka..*kanon* Så det kan bli Lördag Wiiieeeeeeeee *Längtar* Först ska jag göra en sak & sen ska Älskling & Jag titta på Bio & Äta Gott i Malmö *mys*....

Jag har 2 fotograferingar på G , inte jag som ska Fota utan det är Jag som ska bli Fotad *Skoj*...Jag har en till men har inte pratat med han på ett tag,men det e lätt fixat...Finns en del som vill Fota mig! Mannen kommer bli så glad för den ena ;-)

Hoppas min Fotostudio kommer i morgon *L* Ska köpa ett batteri till oxå...Har kolla på en auktion på tradera med :-)

Nä nu ska jag gå upp & Hoppa i en kjol & sätta Tottar i håret *L*....

Puss & Kram

1 kommentar:

Trasdockan sa...

Waaaa,va spännande gumman å så kul :))