ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




måndag 22 juni 2009

Jag är så Trött !

God Morgon !

Försvov mig i dag...Gick & la mig efter Underbara Mannen kört till Jobbet *Love* & somna om ganska så fort..Vakna rent för sent till dagis..Orkade INTE stressa,så han får vara hemma i dag...Men det var lungt !.....Men jag förstår inte vafför jag är så Trött för hela tiden...Jätte jobbigt...Så mysigt det är att somna i varandras armar *mys*....

Tack för att du finns Älskling.....

Jag tok älskar min Kamera...Grymt bra är den :-) Hoppas min Foto studio kommer i dag...Wiiieeeeeee...Kommer bli as grymma bilder :-) E man duktig så e man *L*....

Nä nu kommer snart syrran *L* Hörs sen igen

kram

1 kommentar:

Trasdockan sa...

Åh, är du trött i lilla kroppen,ja det är jobbigt. Hoppas du piggnar till,så jobbigt när man känner sig helt slut å orkeslös :( Kramar om å skickar lite solstrålar till dig! ♥