ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




torsdag 25 juni 2009

God Kväll

Jag har inte Bloggat på hela dagen..Har haft annat för mig...! Åhh det finns så mycket Jag vill berätta för dig....Helt sjukt e det!!!

Min Älskade Man har berättat massa skojiga saker för mig....Skrattretande är det....Shit allså...! Men den stora frågan är Berätta el inte Berätta.....Det som min Tråd handlar om....!!

Wiiee snart Lördag & Mys med bara Mannen! Egentiden e viktig....*L*

Älskling har kört själv hela denna veckan till Jobber & ska göra det även nästa vecka...Inte billigt,men men så e de...! Han vill sköta sitt jobb liksom & då har man inget annat & be för än att stoppa i den där as dyra jä.... bensinen i tanken....

Nä nu ska vi hoppa i säng *Mys* Upp 5 i morron igen...Ska fota en del i min studio i morgon *S*....Oxå ska vi ju kolla på ev det nya boendet *spännade*

Natti natt

Kramar

1 kommentar:

Trasdockan sa...

Jag vill veta ALLT ;)) puss å kram ♥