ღ Varmt Välkommen Till Molntuss ღ




torsdag 18 juni 2009

Go Morrrron Go Morrrrooooon

Hej Min Vän !

Ännu en Ny dag :-) Vad bjuder den på i dag då...Jo detta här...

Tripp till Malmö & Fysioteket sen köpa Lunch och åka till Mannen *Love* Sen ska jag köpa paket till Pappa & några Klädes plagg till Grabbarna...Mannen ville att jag köpte en svart skinn kjol som jag berättat om :-) Ja jag är tokig i kjol...Kort kjol & stövlar..det e jag de :-) Men har man snygga ben så har man Hehehe....Nä jag skryter inte...säger bara vad jag får höra :-)

Nä nu kan jag inte sitta här & skriva till dig..måste hoppa ur pyjamasen som jag fick hoppa i snabbt när de knacka på dörren i morse...kunnde inte öppna i utstyrselen jag hade på mig.*skrattar*.. Mannen sa Snabba dig när han hade öppnat......Det var Mannens Jobbe Kompis som kom...

Var rädd om dig....så hörs vi när jag kommer hem igen

Kram

Inga kommentarer: